خرید عمده پسته

خرید عمده پسته اکبری | قیمت عمده پسته اکبری

خرید عمده پسته اکبری

پسته اکبری جزء محبوب‌ترین پسته‌های درجه یک بازار است که بخش عمده‌ای از آن در رفسنجان کشت و تولید می‌شود. پسته اکبری کشیده و بیضی شکل است و درصد خندانی بالایی دارد. مهمترین شاخصه و ویژگی پسته اکبری کشیده بودن آن است که به همین واسطه در بازار جهانی بسیار مورد استقبال قرار می‌گیرد و گزینه عالی برای صادرات است. به واسطه این ویژگی‌ها، پسته اکبری در کنار پسته کله قوچی جزء گران‌ترین پسته‌های موجود در بازار ایران هستند. پسته اکبری قدمت ۷۰ ساله دارد و اولین بار توسط فردی به نام حاج اکبر بسنجیده در شهر رفسنجان تولید شد و توانست به یکی از محبوب‌ترین پسته‌های بازار داخلی و خارجی بازار تبدیل شود. در این مقاله به بررسی موضوع خرید عمده پسته اکبری خواهیم پرداخت.

شما می‌توانید پسته اکبری را در مدل‌های زعفرانی، خام، دستچین و نمکی به صورت عمده با پایین‌ترین قیمت موجود در بازار از سایت هایپر پسته خریداری کنید. در حال حاضر هر دو روش خرید اینترنتی و حضوری پسته اکبری و دیگر محصولات موجود در سایت وجود دارد. برای دریافت مشاوره خرید عمده پسته اکبری صادراتی هم می‌توانید با مجموعه تماس بگیرید.

خرید عمده پسته اکبری برای صادرات

پسته اکبری متقاضیان و مشتریان بسیار زیادی در سراسر جهان دارد و به همین واسطه حجم بالایی از صادرات کل پسته کشور را به خود اختصاص داده است.

علاوه بر ظاهر درشت و کشیده، کیفیت این پسته از لحاظ طعم هم در سطح بالایی قرار می‌گیرد و به همین واسطه قیمت بیشتری دارد و جزء پسته‌های لاکچری و شکیل بازار محسوب می‌شود.

بیشترین حجم صادرات پسته اکبری به کشور‌های عربی حاشیه خلیج فارس است؛ چرا که مشتریان موجود در این کشور‌ها بیشتر به دنبال محصولات درجه یک و لوکس هستند و هزینه بیشتری را پرداخت می‌کنند.

همچنین برخی کشور‌های دارای بازار‌های تناژ مثل چین و روسیه هم معمولاً خواهان ترکیبی از پسته‌های مرغوب مثل اکبری با پسته‌های درجه پایین‌تر هستند. در نتیجه بهترین مقصد برای صادرات، برخی کشور‌های غربی و مخصوصاً کشور‌های عربی حاشیه خلیج فارس است که مشتریان نقد و زیادی در آن‌ها وجود دارد. پس اگر قصد شما فروش و صادرات پسته درجه یک و با کیفیت باشد، پسته اکبری بهترین گزینه برای شما به حساب می‌آید.

ویژگی ‌های پسته اکبری

در هنگام خرید عمده پسته اکبری باید به ویژگی های آن توجه کنید. چون در حال خرید عمده این محصولات هستید و باید دقت ویژه ای داشته باشید.

پوست پسته اکبری استخوانی تیره و مغز آن قرمز روشن است. همچنین رنگ غالب مغز پسته زرد کم رنگ و پوشش جلوی مغز هم ترکیب رنگ بنفش و قهوه‌ای دارد. همان‌طور که گفتیم پسته اکبری درشت و بسیار کشیده است و ظاهر منحصر به فردی دارد.

به همین واسطه بیشتر در مجالس و محافل لوکس مورد استفاده قرار می‌گیرد. شکل بادامی این پسته باعث محبوبیت آن در بازار خارجی شده است و به واسطه این ویژگی شاخص در بین خریداران شناخته می‌شود. پسته اکبری بسیار خوش طعم است و به طور کامل می‌توان از مغز آن طعم واقعی پسته را دریافت کرد. با توجه به این ویژگی‌های شاخص، می‌توان پسته اکبری را به راحتی تشخیص دهید.

درجه ‌بندی کیفیت پسته اکبری

پسته اکبری هم مانند دیگر پسته‌های موجود در بازار معمولاً در سه درجه کیفی طبقه‌بندی می‌شود.

در مدل درجه یک پسته به صورت کاملاً طبیعی بر روی درختان خندان شده و سایز آن ۱۸ تا ۲۸ انس است. این درجه درصد خندانی بسیار بالایی دارد.

پسته اکبری درجه دو مخلوطی از پسته‌های طبیعی خندان و آب خندان است که طی یک سری مراحل جداگانه درصد خندانی آن‌ها افزایش پیدا کرده است. به همین واسطه معمولاً قیمت کمتری دارند و برای صادرات ارزانتر مورد استفاده قرار می‌گیرند.

در آخر پسته‌های اکبری درجه سه هم به طور کامل آب خندان هستند و به صورت طبیعی بر روی درخت خندان نشده‌اند. در نتیجه کیفیت این پسته‌ها پایین است و به همین دلیل معمولاً برای صادرات ارزان به مشتریانی با سرمایه کم‌تر در کشور‌های عراق و روسیه استفاده می‌شوند.

باید بدانید که در این فروشگاه انواع پسته اکبری به صورت درجه یک در بالاترین سطح کیفی موجود هستند و صرفاً از لحاظ مدل یعنی نمکی، دست چین و زعفرانی بودن با یکدیگر تفاوت دارند. در نتیجه اگر به دنبال پسته اکبری درجه یک صادراتی با قیمت رقابتی هستید، می‌توانید روی محصولات ما حساب کنید.

قیمت خرید عمده پسته اکبری (15 مرداد 1402)

به طور کلی قیمت عمده پسته اکبری در سال ۱۴۰۲ بین 650 تا 740 هزار تومان است. پسته اکبری خام مثل دیگر پسته‌های خام موجود در بازار، قیمت پایین‌تری دارد؛ چرا که مواد افزودنی کمتری داشته و فرآیند تولید آن ساده‌تر است.

اما از طرفی پسته اکبری دستچین به دلیل یک دست بودن، ظاهر بهتر و کیفیت بالاتر، قیمت نسبتاً بیشتری هم دارند که به همین واسطه برای صادرات بهترین گزینه به حساب می‌آید. همچنین پسته اکبری نمکی هم قیمت متوسطی دارد اما مدل زعفرانی آن نسبتاً گران‌تر از دیگر مدل‌های موجود در بازار است.

  • قیمت عمده پسته اکبری دستچین انس 23 – 740 هزار تومان
  • قیمت عمده پسته اکبری به حال خود انس 23 – 650 الی 670 هزار تومان

خرید اینترنتی پسته اکبری عمده صادراتی با بهترین قیمت

برای خرید عمده پسته اکبری درجه یک صادراتی با بهترین قیمت می‌توانید از طریق همین صفحه اقدام کرده و یا از طریق راه‌های ارتباطی ذکر شده با مجموعه هایپر پسته تماس بگیرید و از مشاوره رایگان و تخصصی ما در این زمینه بهره‌مند شوید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. در حال حاضر تمام پسته‌های اکبری موجود در فروشگاه کاملاً صادراتی و درجه یک هستند و از مرغوبیت بسیار بالایی برخوردارند که هم برای بازار خارجی و هم بازار داخلی گزینه منحصر به فرد و لوکسی به شمار می‌آیند. برای اطلاع دقیق از قیمت و همچنین ثبت سفارش عمده با حجم دلخواه با مجموعه تماس بگیرید تا کارشناسان شما را راهنمایی کنند. در حال حاضر هم امکان خرید اینترنتی و هم خرید حضوری در مرکز فروش واقع در رفسنجان وجود دارد که بسته به شرایط خود می‌توانید برای ثبت سفارش خود اقدام کنید.

درباره امین اسماعیلی

امین اسماعیلی هستم ساکن رفسنجان در رشته کامپیوتر فارغ التحصیل شدم. از سال 1340 به صورت خانوادگی در زمینه تولید و کشت پسته در روستای نوق مشغول به فعالیت می باشیم. از سال 1380 در زمینه خرید و فروش پسته فعالیت دارم. از سال 1400 برای ارائه خدمات غیر حضوری به هموطنان عزیز یک سایت طراحی کردیم به اسم هایپر پسته تا پسته را بهترین کیفیت و بهترین قیمت به دست شما برسانیم. یکی از مزیت پسته های هایپر پسته، تولید مستقیم پسته و ارسال بدون واسطه به دست مصرف کننده می باشد. همین مسئله باعث شده است تا با قیمتی عالی نسبت به سایت های دیگه پسته را به فروش برسانیم. همچنین در خرید عمده هم بهترین قیمت را به خریداران و صادرکنندگان ارائه می دهیم. پسته های دستچین شده مجموعه هایپر پسته نیز با اجرای فرآیندهای مختلف تولید می شوند که باعث می شود با بهترین کیفیت به دست مشتریان عزیز قرار گیرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *