راهنمای خرید

خرید و قیمت مغز پسته کالک

مقدار زیادی پسته کالک

پسته کالک چیست؟

مغز پسته کالک از مهم ترین فرآورده های صادراتی است که مشتریان ویژه و خاص خودش را در دنیا دارد. در اصل پسته کالک، دانه پسته هایی هستند که کامل نرسیده و زودتر از درخت چیده شده است.

این عمل باعث شده کشاورزان زودتر مبلغی از درآمدشان را کسب کنند و درنتیجه محصولات متنوع تری را به بازار عرضه کنند. این محصول مرغوب ترین نمونه پسته با مغز سبز رنگ می باشد که موجب تولید مغز پسته دو پوست شده،

به این ترتیب با توجه به میزان سبز بودن به گرید های مختلف تقسیم می شود. این گرید بندی قیمت مغز پسته کالک را تحت تأثیر قرار می دهد.

مشخصات مرغوب ترین نوع مغز پسته

مهم ترین مشخصه در این محصول، رنگ سبز منحصر به فردش است و اینکه هیچ گونه لکه ای روی آن وجود ندارد. تولید این نوع مغز پسته زمان بر است. اهمیت این رنگ سبز و عدم وجود لکه در آن به حدی است

که قبل از بسته بندی، همه مغزها با دقت هرچه تمام تر تفکیک می شوند. تفکیک به دو روش نیروی انسانی و دستگاه سورت لیزری انجام می گیرد و تا 8 درجه ادامه می یابد. گرید بندی ها از A تا D است

که گرید S سبز ترین نوع این محصول است. این دسته بندی ها از سبزترین رنگ شروع شده و به ترتیب کم رنگ تر شده تا به زرد برسد.

پیشنهاد مطالعه : خواص پسته در بارداری

خرید مغز پسته کالک

پسته کالک با استفاده از روش های خاصی دوباره پوست گرفته می شود، به همین جهت به دو پوست شده هم معروف اند. اما به دلیل قیمت بالا در بازارهای داخل کشور استفاده کمی دارند و بیشتر به خارج از کشور صادر می شوند.

مغز پسته کال شامل 3 درجه خرد، لپه و سالم است، که در اینجا منظور از پسته مرغوب همان درجه سالم بوده که توسط دستگاه جدا می شود. تازگی و عطر و طعم بی نظیر هم از دیگر مشخصات این محصول می باشد.

قیمت عمده مغز پسته کالک

به طور کلی فاکتور های مؤثر بر قیمت مغز پسته کالک عبارتند از: هزینه های دخیل در تولید محصول، کیفیت و نوع بسته بندی محصول، نوساناتی که در بازار صورت می گیرد،

نوع فروش محصولات و … که همه این موارد باید در قیمت گذاری در نظر گرفته شود. اما هر چقدر مغز پسته سبزتر باشد مرغوب تر بوده و کیفیتش هم بهتر است، بنابراین قیمت بالاتری دارد.

قیمت گذاری پسته کالک به وسیله اتحادیه آجیل و خشکبار مشخص می شود. برای اینکه قیمت این محصول مشخص شود، میزان 100 گرم پسته کالک را برداشته، مجددا مغز آن را جدا کرده

و سپس بر اساس وزن بدست آمده از پسته، قیمت دقیق آن مشخص می شود. بالاترین قیمت هم رقمی هست که مغز پسته آن بیشتر از 25 گرم است.

شما می توانید برای خرید مغز پسته کالک درجه یک به فروشگاه آنلاین هاپیر پسته مراجعه نماید.

قیمت مغز پسته کالک

خرید مغز پسته کالک در میان مصرف کنندگان بیشتر است، زیرا زودتر از انواع دیگر پسته چیده می شود. زمان برداشت این محصول هم کوتاه بوده و تقریبا ظرف دو هفته برداشت خواهد شد. به دلیل دو پوسته بودن و یکدستی که در رنگ سبزش دارد در رده های اول صادرات کشور جا دارد.

خرید این محصول علاوه بر اینکه توسط تمامی مراکز عرضه و فروش آجیل و خشکبار در سطح کشور انجام می گیرد، در دنیای مجازی نیز بسیار گسترش دارد. شما عزیزان، هم از طریق فروشندگان آجیل و خشکبار در سطح شهر و هم از طریق اینترنت، به وسیله سایت ها و فروشندگان معتبر مجازی می توانید نسبت به خرید مغز پسته کالک اقدام نمایید.

البته ویژگی ممتاز خرید اینترنتی این محصول در این است که اولا نیاز به صرف وقت و هزینه برای رفت و آمد نخواهید داشت. دوما چون از طریق سایت بدون واسطه با تولید کننده در ارتباط هستید، قیمت نهایی برای شما ارزان تر در می آید. به این ترتیب بدون دغدغه خرید پرسودی خواهید داشت.

مغز پسته کالک برای صادرات

مغز پسته کالک سبز صادراتی دو پوست شده، محصولی انحصاری به شمار می آید و شرکت های تجاری زیادی در سراسر جهان به انجام فعالیت صادرات این محصول روی آورده اند.

این محصول سودآوری زیادی در فروش دارد و به همین جهت در کشور عزیزمان شرکت هایی که در زمینه مواد غذایی به فعالیت می پردازند، می توانند با تأمین کردن مغز پسته کالک، این محصول بی نظیر و گرانبها را به کشورهای دیگر صادر نمایند.

یکی از کشورهایی که حجم سفارش بالایی برای خرید این محصول دارد استرالیا است. صادرات پسته به این کشور یا به شکل هوایی، یا از راه دریایی و به صورت کانتینری انجام می شود.

قیمت روز پسته کالک

مغز پسته کالک تولید شده در ایران همواره سهم زیادی در صادرات خشکبار را به خود اختصاص داده است. با وجود اینکه ایالت کالیفرنیا در آمریکا، آمار تولید بیشتری در این محصول دارد،

اما بیشتر بازرگانان در سراسر جهان خواهان خرید این محصول از ایران می باشند. زیرا پسته آمریکا از نظر کیفیت به هیچ وجه به پسته کالک ایران نمی رسد و از درجه کیفی مطلوبی برخودار نیست.

بنابراین به دلیل ویژگی خاص این محصول این روزها کشورهای اروپایی، استرالیا و حتی کشورهای نزدیک آمریکا مثل برزیل هم خواستار خرید مغز پسته کالک از ایران هستند.

جدول کالری مغز پسته کالک

کالری مغز خام و جدول ارزش غذایی آن را در 100  گرم تهیه کرده ایم تا در زمان مصرف بتوانید میزان مواد دریافتی خود را اندازه بگیرید.

 

مواد تشکیل دهنده اصلی مقدار در100 گرم
انرژی (کالری) 562 کیلوکالری
کربوهیدرات 27.51 گرم
پروتئین 20.27 گرم
چربی 45.39 گرم
آب 3.91 گرم
فیبر 10.30 گرم
قند 7.66 گرم
کلسترول 0.00 میلی گرم

 

 

 

در صورت مشاوره در خرید و بروز مشکل در خرید اینترنتی با شماره های زیر ارتباط برقرار کنید

پشتیبانی ۲۴ ساعته در واتساپ  : مهندس اسماعیلی   ۰۹۱۳۰۳۸۲۸۱۸

جهت خرید عمده و حضوری با ما در ارتباط باشید

رفسنجان،خیابان کارگر شمالی،نبش کارگر 39

 

درباره امین اسماعیلی

امین اسماعیلی هستم ساکن رفسنجان در رشته کامپیوتر فارغ التحصیل شدم. از سال 1340 به صورت خانوادگی در زمینه تولید و کشت پسته در روستای نوق مشغول به فعالیت می باشیم. از سال 1380 در زمینه خرید و فروش پسته فعالیت دارم. از سال 1400 برای ارائه خدمات غیر حضوری به هموطنان عزیز یک سایت طراحی کردیم به اسم هایپر پسته تا پسته را بهترین کیفیت و بهترین قیمت به دست شما برسانیم. یکی از مزیت پسته های هایپر پسته، تولید مستقیم پسته و ارسال بدون واسطه به دست مصرف کننده می باشد. همین مسئله باعث شده است تا با قیمتی عالی نسبت به سایت های دیگه پسته را به فروش برسانیم. همچنین در خرید عمده هم بهترین قیمت را به خریداران و صادرکنندگان ارائه می دهیم. پسته های دستچین شده مجموعه هایپر پسته نیز با اجرای فرآیندهای مختلف تولید می شوند که باعث می شود با بهترین کیفیت به دست مشتریان عزیز قرار گیرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *