خرید عمده پسته

خرید عمده پسته احمد آقایی | قیمت عمده پسته احمد آقایی

خرید عمده پسته احمد آقایی

پسته احمد آقایی جزء پسته‌های با کیفیت و متوسط بازار به حساب می‌آید که نسبت به پسته‌های اکبری و کله قوچی قیمت پایین‌تری داشته و در عین حال کیفیت، ظاهر و طعم خوب و مناسبی هم دارد. به همین واسطه یکی از پر مصرف‌ترین پسته‌های موجود در ایران است. این پسته درصد خندانی نسبتاً بالا و ظاهر کشیده‌ای دارد. در نتیجه برای صادرات ارزانتر می‌تواند گزینه مناسبی به حساب بیاید. همچنین این پسته به دلیل قیمت پایین‌تر، معمولاً برای مصارف شخصی مثل آجیل شب عید و همچنین محافل و مهمانی‌ها هم مورد استفاده قرار می‌گیرد و محبوبیت زیادی دارد. می‌توان گفت که طعم این پسته با طعم پسته‌های درجه یک بازار مثل اکبری و کله قوچی برابری می‌کند و صرفاً اندازه مغز و ظاهر آن متفاوت است. پسته احمد آقایی در دو مدل آفتابی و خشک کنی در بازار عرضه می‌شود.

شما می‌توانید پسته احمد آقایی را به صورت عمده برای فروش در بازار‌های داخلی و همچنین بازار‌های خارجی به منظور صادرات با قیمت رقابتی و پایین‌تر از نرخ فعلی بازار، از فروشگاه هایپر پسته خریداری کنید.

خرید عمده پسته احمد آقایی برای صادرات

پسته احمد آقایی هم به واسطه طعم خوب و ظاهر قابل قبول و کیفیت بالا گزینه مناسبی برای صادرات ارزانتر به شمار می‌آید؛ چرا که قیمت تمام شده آن نسبت به پسته‌های درجه یک مثل اکبری کمتر است و وزن، طعم و کیفیت هم با پسته‌های پرچمدار برابری می‌کند. کشور هند بیشترین پسته تولیدی موجود در ایران را از نوع احمد آقایی خریداری می‌کند. همچنین قطر هم به عنوان یکی از کشور‌های مطرح عربی حاشیه خلیج فارس در کنار پسته‌های اکبری و کله قوچی پسته احمد آقایی را به صورت فله‌ای خریداری می‌کند. به عنوان یکی دیگر از متقاضیان اصلی پسته احمد آقایی می‌توانیم به کشور‌های اروپایی مخصوصاً ایتالیا و اسپانیا اشاره کنیم. به علاوه سنگاپور هم به واسطه قیمت مناسب این پسته از مشتریان اصلی صادرات محسوب می‌شود.

به طور کلی پسته احمد آقایی برای صادرات با بودجه و سرمایه کمتر به مشتریان خشکبار ارزانتر در بازار‌های خارجی، یک گزینه‌ایده‌آل و مناسب است که می‌توانید روی آن حساب کنید.

ویژگی ‌های پسته احمد آقایی

پسته احمد آقایی کوچکتر از پسته‌های اکبری و کله قوچی هستند. همچنین ظاهره کشیده‌ای دارند و از پسته‌های فندقی بزرگتر هستند. پوست مغز پسته احمد آقایی قرمز و مغز آن‌یشمی رنگ است. همچنین پوست پسته احمد آقایی رنگ استخوانی دارد. این پست به واسطه قیمت مقرون به صرفه، معمولاً برای محافظت و مهمانی‌ها و مصارف شخصی مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین برای استفاده در شیرینی پزی و غذا‌های مختلف به عنوان خلال هم کاربردی است. همچنین پسته احمد آقایی طعم دلچسب و جذابی دارد. این پسته شهرت داخلی و خارجی دارد و در هر دو بازار مشتریان زیادی را به خود اختصاص داده است.

قیمت عمده پسته احمد آقایی (15 مرداد 1402)

پسته احمد آقایی از لحاظ قیمت نسبت دیگر پسته‌های موجود در بازار در سطح متوسطی قرار می‌گیرد. قیمت این پسته در سال ۱۴۰۲ بین 490 تا 540 هزار تومان است. پسته احمد آقایی در چهار مدل دستچین، نمکی، زعفرانی و گل محمدی در فروشگاه هایپر پسته موجود است که شما می‌توانید بر اساس سلیقه، ذائقه یا اهداف صادراتی خودتان هر یک از آن‌ها را با پایین‌ترین قیمت در حجم دلخواه خریداری کنید. برای اطلاع دقیق از قیمت عمده پسته‌های موجود در فروشگاه بر اساس حجم سفارش، با مجموعه تماس بگیرید.

  • قیمت عمده پسته احمد آقایی انس ۲۶ – 540 هزار تومان
  • قیمت عمده پسته احمد آقایی انس ۲۸ – 490 الی 520 هزار تومان

تفاوت پسته اکبری یا احمد آقایی

همانطور که گفتیم پسته احمد آقایی خام مثل پسته اکبری در بازار داخلی و خارجی محبوب است؛ اما یک پسته درجه یک به حساب نمی‌آید. چرا که نسبت به پسته اکبری سایز کوچک‌تری دارد. همچنین این پسته از یک طرف نیمه باز و از طرف دیگر کاملاً بسته است. پسته اکبری در ابتدا و انتها، میزان باز شدگی و عرض یکسانی دارد. همچنین کشیدگی و درصد خندانی پسته اکبری هم بیشتر از پسته احمد آقایی است. اما این دو پسته از لحاظ طعم بسیار به یکدیگر شبیه هستند. به واسطه ظاهر، پسته اکبری بیشتر برای صادرات و مهمانی‌های لوکس مورد استفاده قرار می‌گیرد و از طرفی پسته احمد آقایی به واسطه ظاهر معمولی و قیمت پایین‌تر برای مصارف شخصی و مهمانی‌های معمولی هم استفاده می‌شود.

تفاوت پسته احمد آقایی با کله قوچی

اگرچه پسته احمد آقایی و اکبری از لحاظ ظاهر و طعم تا حدی با یکدیگر شباهت دارند، اما این پسته در مقایسه با پسته کله قوچی از لحاظ ظاهر کاملاً متفاوت است؛ چرا که ظاهر پسته کله قوچی گرد و درشت و ظاهر پسته احمد آقایی کشیده و کوچکتر از پسته اکبری است. در نتیجه از لحاظ ظاهر کاملاً با یکدیگر تفاوت دارند و قابل تشخیص هستند. همچنین رنگ پوست پسته احمد آقایی استخوانی تیره بوده، در صورتی که پوست پسته کله قوچی استخوانی متمایل به سفید است. به علاوه اندازه مغز پسته کله قوچی بزرگتر از پسته احمد آقایی است.

خرید پسته احمد آقایی عمده با بهترین قیمت

برای خرید عمده پسته احمد آقایی درجه یک صادراتی با بهترین قیمت موجود در بازار می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی ذکر شده با مجموعه هایپر پسته تماس بگیرید تا بتوانید از مشاوره رایگان و تخصصی ما در این زمینه بهره‌مند شوید. در حال حاضر به دو صورت آنلاین و حضوری می‌توانید محصولات موجود در فروشگاه را در حجم دلخواه خریداری کنید. برای اطلاع دقیق از قیمت عمده بر اساس حجم سفارش با مجموعه هایپر پسته تماس بگیرید.

درباره امین اسماعیلی

امین اسماعیلی هستم ساکن رفسنجان در رشته کامپیوتر فارغ التحصیل شدم. از سال 1340 به صورت خانوادگی در زمینه تولید و کشت پسته در روستای نوق مشغول به فعالیت می باشیم. از سال 1380 در زمینه خرید و فروش پسته فعالیت دارم. از سال 1400 برای ارائه خدمات غیر حضوری به هموطنان عزیز یک سایت طراحی کردیم به اسم هایپر پسته تا پسته را بهترین کیفیت و بهترین قیمت به دست شما برسانیم. یکی از مزیت پسته های هایپر پسته، تولید مستقیم پسته و ارسال بدون واسطه به دست مصرف کننده می باشد. همین مسئله باعث شده است تا با قیمتی عالی نسبت به سایت های دیگه پسته را به فروش برسانیم. همچنین در خرید عمده هم بهترین قیمت را به خریداران و صادرکنندگان ارائه می دهیم. پسته های دستچین شده مجموعه هایپر پسته نیز با اجرای فرآیندهای مختلف تولید می شوند که باعث می شود با بهترین کیفیت به دست مشتریان عزیز قرار گیرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *